Onze verzekeringsoplossing voor verkooppunten
Ontworpen om uw financieringsaanbod te verbeteren en waarde toe te voegen aan uw klantervaring
Waarom Amplio?
Wanneer verhuurders hun financieringsaanbod willen verbeteren met een verzekering van de hoogste kwaliteit, wordt een toelichting van onze Amplio-oplossing aan klanten gegeven tijdens de financiële onderhandelingen en krijgen klanten de mogelijkheid om de geleasede apparatuur toe te voegen aan de eigen polis van de verhuurder. Amplio biedt verhuurders de mogelijkheid om ervoor te zorgen dat hun apparatuur voldoende beschermd is en om de kwaliteit van de verzekering te controleren, terwijl ze klanten een service met toegevoegde waarde bieden.
Genereert extra inkomsten
Uitbesteed claimbeheer
Hoe het werkt
-
Een bewezen model op het verkooppunt
Met Acquis Amplio wordt tijdens de onderhandelingen over een financieringsovereenkomst de contractuele verplichting om het geleasede goed te verzekeren uitgelegd aan de huurder. Uw klant kan ervoor kiezen de apparatuur zelf te verzekeren of ervoor kiezen de Amplio-service voor de bescherming van activa toe te voegen als onderdeel van de financieringsovereenkomst. De service biedt uw klanten een handige one-stop-oplossing en het gemak dat de apparatuur wordt beschermd door een specialistische verzekering die passend is voor het doel.
-
Bescherming van de hoogste kwaliteit tegen alle risico's
Acquis Amplio biedt eersteklas verzekeringen die speciaal zijn ontworpen om geleasede activa te beschermen en u en uw klanten gemoedsrust te bieden. Onze uitgebreide best-in-class polis ondersteunt de bedrijfscontinuïteit zonder een eigen risico, met minimale uitsluitingen, snelle reparatie of vervanging, en een extreem uitgebreide dekking.
-
Uitbesteed claimbeheer
Ons meertalige team voor claimbeheer is deskundig opgeleid om alle vragen met betrekking tot claims in de moedertaal van de klant af te handelen en scoort consequent meer dan 97% bij de audits van claims voor verzekeraars. We begrijpen dat het hebben van apparatuur die kapot is of niet werkt snel gevolgen kan hebben voor uw klanten, dus het is ons doel om een tijdige afhandeling van claims te bieden en de ontwrichting voor uw klanten tot het minimum te beperken. En we maken het de klant zo makkelijk mogelijk om ons op de hoogte te brengen van verlies of schade aan uw verzekerde apparatuur; ons online claimportal is 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar voor ultiem gemak.
-
Vereenvoudigde naleving van de regelgeving
Met ons bewezen verzekeringsmodel is de verhuurder de enige verzekerde partij, waardoor de wettelijke verplichting die aan andere verzekeringsmodellen verbonden is, wordt vereenvoudigd. Acquis Amplio is volledig in overeenstemming met en houdt zich aan strikte regelgeving. Acquis wordt gereguleerd door de FCA in het Verenigd Koninkrijk en door de AFM in Europa. Ons toegewijde Legal & Compliance-team zet er zich voor in dat Acquis toonaangevend is op het gebied van regelgeving.
-
Combineer dit met Supra voor extra gemoedsrust
Voor verhuurders die al hun geleasede activa adequaat willen beschermen, kan Amplio worden gecombineerd met Supra om een extra mogelijkheid voor de bescherming van uw activa te creëren. Wanneer klanten ervoor kiezen om hun eigen verzekering te regelen op het verkooppunt, zorgt de gecombineerde oplossing van Amplio en Supra ervoor dat alle financieringscontracten zijn voorzien van een passende alternatieve verzekering. Wanneer geen verzekering wordt aangetoond, wordt de apparatuur aan de verzekeringspolis van de verhuurder toegevoegd om te waarborgen dat deze voldoende wordt gedekt gedurende de duur van de overeenkomst.